FAQ: Najczęściej zadawane pytania FAQ: Odpowiedzi

  • Jak znaleźć część, którą chcę kupić?

    1. wpisz to, czego szukasz w okienku wyszukiwania u góry strony.
      Wyszukiwać możesz według, różnych kryteriów – hasła (typu „klocki hamulcowe”), nazwy produktu, nazwy producenta czy numeru indeksu.
      • Istnieje możliwość ograniczenia wyników wyszukiwania do części odpowiadających Twojemu modelowi samochodu.
        Pod wyszukiwarką znajduje się link, pozwalający Ci wprowadzić dane samochodu, do którego części chciałbyś kupić. Wprowadzenie tych informacji spowoduje, że zarówno w wynikach wyszukiwania, jak i w katalogu kategorii zobaczysz tylko części pasujące do Twojego pojazdu. Wśród szczegółowych danych o większości produktów znajdziesz też informacje, czy dana część pasuje do Twojego samochodu – na wypadek, gdybyś zawędrował do sekcji, która nie odpowiada konkretnej marce czy modelowi. Filtr pojazdu można w każdej chwili usunąć.
    2. Naciśnij przycisk „Szukaj”.
      Na stronie wyświetli się wszystko, co odpowiada Twojemu zapytaniu. Jeśli interesującej Cię części nie ma na liście wyników, musisz powtórzyć wyszukiwanie według innych kryteriów lub skontaktować się z infolinią – 801 980 980 lub (22) 714 11 11.
    3. Wybierz z listy to, co Cię interesuje.
      Kliknij na produkt, któremu chcesz się bliżej przyjrzeć, a zostaniesz przekierowany na stronę z jego szczegółowym opisem.
  • Co zrobić, jeśli oglądana część mi nie odpowiada?

    1. Przejrzyj zamienniki.
      Przy większości części podajemy ich zamienniki. Być może któryś z nich będzie Ci bardziej odpowiadał.
    2. Przejrzyj listy polecanych produktów.
      Podpowiadamy Ci, jakie inne części oglądali użytkownicy zainteresowani tym, co właśnie oglądasz.
      W wielu miejscach w serwisie pokazujemy Ci także, jakie produkty mamy akurat w promocji.
    3. Zacznij wyszukiwanie od nowa.
      Zdarza się czasem, że wyniki wyszukiwania nie spełniają Twoich oczekiwań. Warto wtedy spróbować wyszukiwać według innego hasła.
  • Znalazłem interesujący produkt, ale nie ma go w magazynie. Co robić?

    Dodaj go do ulubionych.

    W ulubionych, obok danego produktu, znajduje się opcja „Powiadom mnie, gdy produkt będzie dostępny”. Zaznacz ją, a damy Ci znać, gdy będziesz mógł kupić daną część.

    W opcjach ulubionych możesz też wybrać sposób powiadomienia – w formie e-maila lub SMS-a na Twój telefon. Możesz wybrać jedno potwierdzenie z dwóch lub oba, wtedy będziesz otrzymywał zarówno SMS, jak i e-mail.

  • Znalazłem interesujący produkt, ale nie odpowiada mi cena. Co robić?

    Zacznij od przejrzenia zamienników – może któryś z nich odpowiada Ci pod względem zarówno jakości, jak i ceny.

    Jeśli jednak nie znajdziesz zamiennika, albo jesteś zdecydowany na tę konkretną część – dodaj ją do ulubionych. Tam, obok produktu, znajduje się opcja „Powiadom mnie, gdy będzie w promocji”. Zaznacz ją, a damy Ci znać, gdy cena produktu spadnie.

    W opcjach schowka możesz też wybrać sposób powiadomienia – w formie e-maila lub SMS-a na Twój telefon. Możesz wybrać jedno potwierdzenie z dwóch lub oba, wtedy będziesz otrzymywał zarówno SMS, jak i e-mail.

    Albo zadzwoń na naszą infolinię pod numer (22) 714 11 11 lub 801 980 980 . Konsultant doradzi Ci, odpowie na Twoje pytania i pomoże Ci rozwiązać problem z wyborem części.

  • Wybrałem już, co chcę kupić. Jak dokonać zakupu?

    1. Kliknij przycisk „Dodaj do koszyka”.
      To ten duży, czerwony przycisk, znajdujący się na stronie każdego produktu. Po kliknięciu zostaniesz przekierowany do koszyka.
    2. Kontynuuj zakupy.
      Jeśli chcesz kupić więcej niż jeden produkt, po prostu wróć do szukania i dodawaj do koszka wszystko, co chcesz nabyć. Pomoże Ci w tym przycisk „Kontynuuj zakupy”, znajdujący się w koszyku.
    3. Wybierz jedną z trzech opcji dostawy.
      Towar może zostać dostarczony pocztą kurierską, do filii, byś odebrał go osobiście lub do warsztatu, gdzie zostanie zamontowany.
      Więcej szczegółów na temat typów zamówień i sposobów płatności znajdziesz niżej.
      • Zamówienie na adres domowy.
        • Wybierasz adres, na który przesyłka ma zostać dostarczona – może to być taki sam, jak w części danych zamawiającego lub możesz podać inny.
        • Wybierz sposób płatności. W przypadku tego typu zamówienia masz możliwość wyboru, jak chcesz zapłacić. Jeśli wybrałeś płatność z góry, przesyłka nie zostanie wysłana, dopóki za nią nie zapłacisz. Możesz też zapłacić przy odbiorze.
      • Zamówienie do filii.
        • Wpisz swój adres
        • W wyszukiwarce wybierz filię – wyświetlimy Ci listę placówek w pobliżu. Wybierz tę, która Ci odpowiada.
        • Przesyłkę będziesz musiał odebrać osobiście. Zapłacisz za nią przy odbiorze.
      • Zamówienie z montażem.
        • Wpisz swój adres
        • W wyszukiwarce wybierz warsztat - wyświetlimy Ci listę placówek w pobliżu. Wybierz ten, który Ci odpowiada.
        • Wybierz datę i godzinę usługi montażu.
        • Konsultant skontaktuje się z Tobą i potwierdzi umówioną usługę.
        • Za towar i usługę płacisz po dokonaniu montażu.
    4. Kliknij na przycisk „Złóż zamówienie”.
      Znajduje się on w koszyku.
    5. Potwierdź zamówienie.
  • Nie chcę lub nie mogę złożyć zamówienia przez Internet. Co robić?

    Zadzwoń na naszą infolinię pod numer (22) 714 11 11 lub 801 980 980 . Nasz konsultant złoży zamówienie za Ciebie. Na każdym kroku będzie pytać o Twoje decyzje odnośnie dostawy, płatności i tak dalej, żeby wszystko zostało zamówione zgodnie z Twoim wyborem.

  • Jakie są koszty wysyłki towaru?

    Dostawa towaru jest możliwa wyłącznie w obszarze Rzeczypospolitej Polskiej, Koszt dostawy nie obejmuje cen montażu w Warsztacie, Dostawa towaru do punktu odbioru Motointegratora (Filii oraz Warsztatów) jest zawsze bezpłatna, Koszt dostawy do miejsca wskazanego przez Klienta, nie będącego punktem odbioru Motointegratora, wynosi standardowo 12,30 PLN. W szczególnych przypadkach (produkty niestandardowe: np. ważące powyżej 40 kg lub gabarytowe) koszt dostawy może być inny. Wówczas taka informacja będzie umieszczona na karcie produktu, a faktyczny koszt dostawy zostanie wyświetlony w podsumowaniu zamówienia. Sytuacja ta dotyczy zarówno przypadku podwyższenia kosztu dostawy, jak i jego obniżenia bądź całkowitej rezygnacji Sklepu z jego naliczenia. Wraz z towarem wydawane są faktura VAT z paragonu lub faktura VAT, stanowiące dokument sprzedaży będący dowodem zakupu. W szczególnych przypadkach wydawana jest dodatkowa Gwarancja Motointegratora lub gwarancja producenta. W przypadku braku któregokolwiek z tych dokumentów, prosimy o zgłoszenie tego faktu w celu uzupełnienia braków. Sklep zastrzega możliwość wystawienia dokumentu sprzedaży z datą realizacji, a nie datą złożenia zamówienia.

    W jednej przesyłce znajduje się zawartość jednego zamówienia. Za każde kolejne zamówienie zostanie naliczona kolejna opłata za wysyłkę.

    Przesyłki realizowane są przez firmę kurierską DHL.

    Wszystkie nasze przesyłki są ubezpieczone.
    Oznacza to, że NIE musisz się martwić, że przesyłka zginie, a Ty stracisz pieniądze.
    W przypadku zaginięcia przesyłki wysyłamy towar powtórnie na nasz koszt.

  • Jak wygląda zamówienie z dostawą do domu?

    1. Składasz zamówienie w serwisie Motointegrator.pl
      Podczas składania wybierasz, na jaki adres przesyłka ma zostać dostarczona – może to być Twój adres do domu, do pracy, czy gdziekolwiek zechcesz.
      Masz możliwość wyboru, czy zapłacisz z góry, czy przy odbiorze. Jeśli zdecydujesz się zapłacić z góry, możesz to zrobić poprzez bramkę płatności w naszym serwisie (za pomocą karty kredytowej lub szybkiego przelewu). Jeśli wybierzesz drugą opcję, zapłacisz dopiero w momencie odbioru przesyłki od kuriera.
    2. Towar jest pakowany w naszym magazynie.
      Towar jest pakowany w naszym magazynie zgodnie z naszymi normami i zaleceniami. Innymi słowy dostajesz go w ładnym, firmowym pudełku.
    3. Przesyłka wysyłana jest firmą kurierską DHL.
      W momencie nadania przesyłki podajemy Ci numer listu przewozowego, dzięki czemu możesz śledzić status przesyłki oraz, w razie konieczności, uzyskasz pomoc.
    4. Kurier dostarcza Ci paczkę.
      Razem z nią otrzymujesz też fakturę VAT z paragonu lub fakturę VAT. Dodatkowo w paczce powinien znajdować się formularz zwrotu, na wypadek, gdyby coś z przesyłką było nie tak. (Zawsze możesz go pobrać tutaj .) Z reguły dostarczamy towar w przeciągu 24 godzin roboczych. Dokładny czas dostawy możesz sprawdzić tutaj
    5. Płacisz za towar.
      Oczywiście tylko w przypadku wybrania płatności przy odbiorze.
    6. Koniecznie otwórz paczkę w obecności kuriera!
      Jeśli na paczce są jakiekolwiek wgniecenia, rysy, plamy – znaczy, że coś się stało podczas transportu i przesyłkę należy sprawdzić, a w razie potrzeby odmówić jej przyjecia bądź spisać z kurierem protokół szkody. Następnie skontaktuj się z nami, aby ustalić dalsze postępowanie i uzyskać jak najszybciej pełnowartościowy towar.
  • Jak wygląda odbiór osobisty?

    1. Składasz zamówienie w serwisie Motointegrator.pl
      Podczas składania zamówienia zostaniesz poproszony o wybór punktu, w którym odbierzesz towar – jest to filia Motointegrator. Specjalna wyszukiwarka pozwoli Ci wybrać filię położoną w dogodnym miejscu – wprowadzasz swój adres zamieszkania (lub inny, który Ci bardziej odpowiada) i otrzymasz listę filii znajdujących się w pobliżu.
      Za towar możesz zapłacić tylko przy odbiorze przesyłki .
    2. Towar dociera do filii w ciągu 24 godzin.
      Poinformujemy Cię mailem lub telefonicznie, że jest gotowy do odbioru.  
    3. Idziesz do wybranej filii odebrać towar.
      Dostaniesz go w firmowym opakowaniu. Będzie też na nim naklejka identyfikująca Twoje zamówienie.
    4. Płacisz za towar przy odbiorze.
      Większość filii posiada terminale do płatności kartami debetowymi lub kredytowymi, jednak nie wszystkie. Dobrze jest wcześniej się upewnić, czy płatność kartą jest możliwa. Oczywiście wszędzie możesz bez problemu zapłacić gotówką!
      Razem z paczką otrzymujesz fakturę VAT.
    5. Koniecznie sprawdź przesyłkę w obecności pracownika filii!
      Jeśli są na paczce jakiekolwiek wgniecenia, rysy, plamy – znaczy, że coś się stało podczas transportu i przesyłkę należy zwrócić.
      Sprawdź jej zawartość – musisz być pewien, czy otrzymałeś to, co zamówiłeś (może się przecież zdarzyć, choć nie powinno, że w paczce czegoś zabrakło lub jest nadwyżka, albo że przysłano nie to, co zamawiałeś), oraz że części są kompletne i nieuszkodzone.
      W przypadku jakichkolwiek odstępstw od zamówienia czy uszkodzeń towaru, zgłoś to pracownikowi. Sporządzi on dla Ciebie protokół potwierdzający, że nie spowodowałeś usterki. Otrzymasz formularz zwrotu, który wypełniasz i dołączasz do przesyłki wraz z protokołem. Pracownik zabierze paczkę i odeśle do nas.
      Tutaj znajdziesz dokładne instrukcje, jak odesłać towar.
  • Jak wygląda zamówienie z montażem?

    1. 1. Składasz zamówienie w serwisie Motointegrator.
      Podczas składania zamówienia możesz zażyczyć sobie montaż części w jednym z naszych warsztatów. Oszczędzi Ci to czasu, który spędziłbyś montując część osobiście, da Ci gwarancję dobrej jakości usługi – ale co najważniejsze, na części zamontowane u nas dostajesz aż 3 lata gwarancji.
      W koszyku podczas realizacji procesu zamówienia wprowadzisz swój adres zamieszkania (lub inny, który Ci bardziej odpowiada) i otrzymasz listę warsztatów znajdujących się w jego pobliżu. Ustalasz także dogodną datę i godzinę usługi.
      Za montaż możesz zapłacić tylko po wykonaniu usługi. Cena, którą zobaczysz w koszyku nie zawiera kosztów montażu.
    2. Konsultant lub warsztat umawia wizytę w warsztacie.
      Zadzwoni potem do Ciebie i poinformuje Cię o szacunkowych kosztach montażu. Poprosi Cię o akceptację zarówno kosztów, jak i miejsca, daty oraz godziny montażu.
      Może się zdarzyć, że warsztat nie może umówić Cię na daną godzinę – wtedy zadzwonimy i zaproponujemy zmianę godziny, daty lub warsztatu.
      Jeśli z jakiegokolwiek powodu chcesz zmienić umówioną datę lub godzinę usługi, zadzwoń na naszą infolinię pod numer 801 980 980 lub (22) 714 11 11. Konsultant skontaktuje się dla Ciebie z warsztatem i umówi nowy termin.
    3. Przesyłka dostarczana jest do warsztatu w 24 godziny.
      Dotrze tam zapakowana w firmowe opakowanie z naklejką ze szczegółami dla serwisanta.
    4. Jedziesz do warsztatu w umówiony dzień o umówionej godzinie.
      Zadzwoń do nas jeżeli z jakiegoś powodu chcesz ją odwołać lub przełożyć.
    5. Serwisant montuje części, które kupiłeś.
    6. Płacisz za towar i usługę.
      Niektóre warsztaty posiadają terminale do płatności kartami.
      Otrzymasz dwie osobne faktury VAT – jedną za zakupiony towar, a drugą za usługę montażu.
  • Jak wygląda płatność przy odbiorze?

    Przy odbiorze towaru płacisz za przesyłkę i za towar u kuriera (w przypadku wysyłki) albo za towar (odb iór w filii lub odbiór z usługą montażu w warsztacie).

    W każdym z tych przypadków możesz oczywiście zapłacić gotówką. Niektóre filie, warsztaty oraz niektórzy kurierzy posiadają terminale płatnicze, dzięki którym możesz zapłacić kartą płatniczą.

    Oczywiście po potwierdzeniu zamówienia najpierw jest ono wysyłane do miejsca docelowego, a płacisz za nie dopiero, gdy je odbierzesz lub gdy części zostaną zamontowane.

  • Jak wygląda płatność kartą kredytową?

    Z góry zapłacić możesz tylko za przesyłkę kurierską.

    W serwisie Motointegrator, podczas składania zamówienia, zostaniesz poproszony o wybranie sposobu płatności. Możesz to zrobić kartą płatniczą, kredytową lub internetowym przelewem za pośrednictwem swojego banku.

    Nie musisz płacić od razu podczas składania zamówienia. Do bramek płatności możesz wrócić w każdej chwili, jednak pamiętaj, że towar zostanie wysłany dopiero, gdy zapłacisz.

  • Jaką otrzymam gwarancję?

    1. Wybrane towary sprzedawane w sklepie Motointegrator.pl objęte są gwarancją udzielaną przez producenta zgodnie z określonymi przez niego warunkami i czasem trwania. W przypadku zakupu towaru z montażem w sieci warsztatów Motointegrator.pl na wybrane towary udzielamy dodatkowej, 3-letniej gwarancji, której warunki precyzuje punkt 3.
    2. Podstawowymi dokumentami poświadczającymi prawo do składania roszczeń gwarancyjnych i reklamacyjnych są:
      • dowód zakupu towaru w sklepie Motointegrator.pl (paragon lub faktura)
      • karta gwarancyjna producenta (jeżeli była dołączona do towaru)
      • karta gwarancyjna Motointegrator.pl z odpowiednimi pieczęciami (w przypadku 3-letniej gwarancji Motointegrator.pl)
      • karta zgłoszenia reklamacji Motointegrator.pl lub karta zgłoszenia reklamacji producenta (jeżeli występuje)
    3. Na wybrane towary zakupione w Motointegrator.pl i zamontowane w jednym z warsztatów Motointegrator.pl udzielamy 3-letniej gwarancji. W jej ramach Motointegrator.pl zobowiązuje się do usunięcia wszelkich wad lub usterek zakupionych produktów, a w przypadku gdy dana wada lub usterka, mimo napraw, wystąpi po raz trzeci bądź jest niemożliwa do usunięcia, do wymiany towaru na nowy, wolny od wad i usterek. Naprawy i wymiany będą realizowane wyłącznie w warsztatach Motointegrator.pl.

      Warunkiem otrzymania 3-letniej gwarancji Motointegrator.pl jest zamówienie części wraz z usługą montażu w warsztacie dostepnym na stronie www.motointegrator.pl oraz dokonanie corocznego, odpłatnego przeglądu pojazdu (w tym elementu objętego gwarancją) realizowanego w warsztacie, który dokonał montażu. Przeglądy będą potwierdzane pieczęcią warsztatu umieszczaną na karcie gwarancyjnej towaru. Karta gwarancyjna załączana jest do potwierdzenia zamówienia i dostępna w koncie użytkownika. Karta gwarancyjna z odpowiednimi pieczęciami z przeglądów towaru oraz dowód jego zakupu są dokumentami wymaganymi do zachowania 3-letniej gwarancji Motointegrator.pl umożliwiającymi zgłoszenie roszczenia z jej tytułu.

      3 letnia ochrona nie obejmuje uszkodzeń towaru powstałych wskutek:
      • eksploatacji niezgodnie z instrukcją obsługi (w tym niewłaściwego zasilania) lub jego przeznaczeniem,
      • awarii, uszkodzeń lub zniszczeń spowodowanych zaniedbaniem, umyślnym uszkodzeniem, niewłaściwym przechowywaniem lub eksponowaniem towaru w warunkach nieodpowiadających jego właściwościom (wilgotność, temperatura, zalanie cieczą, zapiaszczenie, inne zanieczyszczenia),
      • uszkodzeń mechanicznych nie wynikających z wady materiałowej towaru
      • w wyniku zużycia produktu wynikającego z jego normalnej eksploatacji,
      • usunięcia numerów umożliwiających identyfikację produktu,
      • zwarcia instalacji elektrycznej lub elektronicznej,
      • nieprawidłowego montażu lub montażu przy użyciu nieprawidłowych narzędzi,
    4. Niezależnie od udzielonych gwarancji klient będący Konsumentem może również dochodzić swoich praw zgodnie z zasadami przyjętymi w Kodeksie Cywilnym i ustawą o sprzedaży konsumenckiej.
       
      Na wszelkie pytania związane z gwarancją odpowiedzą konsultanci infolinii dostępni pod numerami telefonów: 801 980 980 lub 22 714 11 11 (infolinia czynna codziennie z wyjątkiem niedziel i świąt, w godzinach 8:00 - 20:00).

    Tutaj znajdziesz szczegółowe informacje na temat gwarancji.

  • Jaką otrzymam gwarancję na części montowane w warsztacie?

    1. Wybrane towary sprzedawane w sklepie Motointegrator.pl objęte są gwarancją udzielaną przez producenta zgodnie z określonymi przez niego warunkami i czasem trwania. W przypadku zakupu towaru z montażem w sieci warsztatów Motointegrator.pl na wybrane towary udzielamy 3-letniej gwarancji, której warunki precyzuje punkt 3.
    2. Podstawowymi dokumentami poświadczającymi prawo do składania roszczeń gwarancyjnych i reklamacyjnych są:
      • dowód zakupu towaru w sklepie Motointegrator.pl (paragon lub faktura)
      • karta gwarancyjna producenta (jeżeli była dołączona do towaru)
      • karta gwarancyjna Motointegrator.pl z odpowiednimi pieczęciami (w przypadku 3-letniej gwarancji Motointegrator.pl)
      • karta zgłoszenia reklamacji Motointegrator.pl lub karta zgłoszenia reklamacji producenta (jeżeli występuje)
    3. Na wybrane towary zakupione w Motointegrator.pl i zamontowane w jednym z warsztatów Motointegrator.pl udzielamy 3-letniej gwarancji. W jej ramach Motointegrator.pl zobowiązuje się do usunięcia wszelkich wad lub usterek zakupionych produktów, a w przypadku gdy dana wada lub usterka, mimo napraw, wystąpi po raz trzeci bądź jest niemożliwa do usunięcia, do wymiany towaru na nowy, wolny od wad i usterek. Naprawy i wymiany będą realizowane wyłącznie w warsztatach Motointegrator.pl.

      Warunkiem utrzymania prawa do 3-letniej gwarancji Motointegrator.pl jest coroczny, płatny przegląd pojazdu (w tym elementu objętego gwarancją) realizowany w warsztacie, który dokonał montażu. Przeglądy będą potwierdzane pieczęcią warsztatu umieszczaną na karcie gwarancyjnej towaru. Karta gwarancyjna załączana jest do potwierdzenia zamówienia i dostępna w koncie użytkownika. Karta gwarancyjna z odpowiednimi pieczęciami z przeglądów towaru oraz dowód jego zakupu są dokumentami wymaganymi do zachowania 3-letniej gwarancji Motointegrator.pl umożliwiającymi zgłoszenie roszczenia z jej tytułu.

      3 letnia ochrona nie obejmuje uszkodzeń towaru powstałych wskutek:
      • eksploatacji niezgodnie z instrukcją obsługi (w tym niewłaściwego zasilania) lub jego przeznaczeniem,
      • awarii, uszkodzeń lub zniszczeń spowodowanych zaniedbaniem, umyślnym uszkodzeniem, niewłaściwym przechowywaniem lub eksponowaniem towaru w warunkach nieodpowiadających jego właściwościom (wilgotność, temperatura, zalanie cieczą, zapiaszczenie, inne zanieczyszczenia),
      • uszkodzeń mechanicznych nie wynikających z wady materiałowej towaru
      • w wyniku zużycia produktu wynikającego z jego normalnej eksploatacji,
      • usunięcia numerów umożliwiających identyfikację produktu,
      • zwarcia instalacji elektrycznej lub elektronicznej,
      • nieprawidłowego montażu lub montażu przy użyciu nieprawidłowych narzędzi,
    4. Niezależnie od udzielonych gwarancji Klient może również dochodzić swoich praw zgodnie z zasadami przyjętymi w Kodeksie Cywilnym i ustawą o sprzedaży konsumenckiej. (ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. Dz.U. 2002 nr 141 poz. 1176).

    Szczegółowy regulamin i warunki gwarancji znajdziesz tutaj .

  • Jak mogę zgłosić chęć zwrotu towaru?

    Każdemu klientowi będącemu konsumentem w rozumieniu art. 22(1) Kodeksu cywilnego i korzystającemu ze sklepu internetowego Motointegrator przysługuje – na podstawie przepisów prawa – prawo do odstąpienia od zawartej umowy zakupu towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Szczegółowe informacje związane z ustawowym odstąpieniem od umowy zostało opisane na osobnej podstronie: https://www.motointegrator.pl/s/odstapienie-od-umowy/
     
    Na wszelkie pytania związane ze zwrotami odpowiedzą konsultanci infolinii dostępni pod numerami telefonów: 801 980 980 lub 22 714 11 11 (infolinia czynna codziennie z wyjątkiem niedziel i świąt, w godzinach 8:00 - 20:00).

  • Czy mogę otworzyć paczkę przy kurierze?

    Zdecydowanie tak. Zawsze zalecamy otwarcie paczki przy kurierze, lecz można to zrobić dopiero po poświadczeniu jej odbioru. Kurier ma obowiązek poczekać wówczas do 10 minut podczas gdy Państwo możecie dokonać kontroli zawartości paczki. W tym czasie można stwierdzić czy dostarczony został właściwy towar, czy nie doszło do jego uszkodzenia w transporcie oraz czy towar posiada nieuszkodzone, opakowanie oryginalne. W razie stwierdzenia jednego z wyżej wymienionych problemów dobrze jest spisać protokół w obecności kuriera (z jego podpisem) krótko opisując co zostało uszkodzone by w oparciu o ten dokument rozpocząć procedurę zgłoszenia niezgodności i zwrotu towaru.

  • Czy mogę dokonać zwrotu, wymiany lub złożyć reklamację w warsztacie lub punkcie odbioru?

    We wszelkich problemach dotyczących towarów, które zostały zamówione wraz z montażem w warsztacie pomoże Państwu warsztat, który je montował. Problemami związanymi z towarami zamówionymi z z odbiorem własnym w punkcie Motointegrator zajmuje się punkt, w którym zostały one odebrane. W przypadku zamówień z dostawą do domu przygotowaliśmy dla Państwa łatwą w obsłudze procedurę zgłaszania problemów dostępną w koncie użytkownika. W tym wypadku, abyśmy mogli Państwu szybko i profesjonalnie pomóc, w większości przypadków poprosimy o odesłanie zwracanych lub reklamowanych towarów do naszego magazynu centralnego. Zgodnie z Ustawą Klientowi będącemu osobą fizyczną przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od dnia jego otrzymania.
     
    Przed wysłaniem towaru prosimy o kontakt z naszą infolinia 801 980 980.
     
    Sklep nie przyjmuje paczek nadanych za pobraniem.
     
    Na wszelkie pytania związane ze zwrotami odpowiedzą konsultanci infolinii dostępni pod numerami telefonów: 801 980 980 (infolinia czynna codziennie z wyjątkiem niedziel i świąt, w godzinach 8:00 - 20:00).

  • Chcę odesłać towar do Motointegrator.pl, jak zaadresować paczkę?

    Paczkę należy zaadresować na:
     
    Inter Cars S.A. - Dział Zwrotów Internetowych ul. Gdańska 15 05-152 Cząstków Mazowiecki
     
    Do przesyłki należy dołączyć (o ile nie zostanie przesłane osobno) oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Wzór takiego oświadczenia można pobrać stąd: Formularz odstąpienia od umowy zawartej na odległość.

     
    Przed wysłaniem towaru prosimy o kontakt z naszą infolinia 801 980 980.
     
    Sklep nie przyjmuje paczek nadanych za pobraniem.
     
    Na wszelkie pytania związane ze zwrotami odpowiedzą konsultanci infolinii dostępni pod numerami telefonów: 801 980 980 (infolinia czynna codziennie z wyjątkiem niedziel i świąt, w godzinach 8:00 - 20:00).

  • Kiedy tracę prawo zwrotu towaru?

    Zgodnie z Ustawą Klientowi będącemu osobą fizyczną przysługuje prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od dnia jego otrzymania. Uprawnienie do odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podania przyczny Klient traci, gdy upłynie termin 14 dni od dnia otrzymania towaru lub gdy towar zostanie użyty, zniszczony lub w inny sposób zmieniony.
    Niezależnie od uprawnienia do odstąpienia od umowy zawartej na odległość i zwrotu towaru bez podania przyczny, Klientowi przysługują uprawnienia do złożenia reklamacji na podstawie udzielonej gwarancji oraz do zgłoszenia niezgodności towaru z umową.

  • Otrzymałem już kupiony towar, ale nadal mam pytania. Gdzie mogę je zadać?

    1. W sekcji często zadawanych pytań.
      Mogło się zdarzyć, że ktoś już to pytanie zadał – sprawdź, czy nie ma tam odpowiedzi, której szukasz.
    2. Na naszej infolinii.
      Zadzwoń pod numer (22) 714 11 11 lub 801 980 980 . Konsultanci odpowiedzą na wszelkie Twoje pytania i udzielą Ci fachowej pomocy. Znajdziesz ich też na czacie .
  • Jak działa kod rabatowy?

    Kod rabatowy to ciąg znaków, które należy podać w „koszyku” przed potwierdzeniem zakupu. Stosujemy wiele typów kodów, które pozwalają uzyskać rabat procentowy lub kwotowy na całe zamówienie bądź wybrane produkty i grupy produktów. Należy pamiętać że kody rabatowe mogą dodatkowo posiadać ograniczenia minimalnej kwoty zamówienia bądź maksymalnego, jednorazowo udzielanego rabatu. Kod rabatowy może działać tylko raz bądź wiele razy.

    Ze względu na obowiązujące prawo rabat uzględnia podatek VAT. W związku z kalkulacją podatku po zastosowaniu rabatu jego kwota może ulec zmianie w zakresie +/- 50 groszy. Wynika to z niezbędnych do wystawienia dokumentu sprzedaży zaokrągleń.

  • Mój kod rabatowy nie działa, co mam zrobić?

    Jeżeli Twój kod rabatowy nie działa upewnij się że nie upłynął jego okres ważności, nie został już wykorzystany dopuszczalną dla niego ilość oraz czy posiadasz w koszyku towary, na które kod udzieli rabatu. Upewnij się że nie zostały naruszone ograniczenia minimalnej wartości zamówienia bądź ilości sztuk produktów. Jeżeli mimo wszystko kod powinien działać - skontaktuj się z nami pod adresem kontakt@motointegrator.pl lub z call center poprzez chat bądź pod numerami 801 980 980, 22 714 11 11, 22 517 92 58.